котик

пʼятницю, 23 жовтня 2015 р.

МИ НЕ ТІЛЬКИ ЧИТАЧІ…
   Ми продовжуємо знайомити вас з творчо обдарованими дітьми Миргородщини. 
І сьогоднішній наш талант -
Ліза Голов'янко 
з своїм ессе
"ЩО ЗРОБИТИ, ЩОБ МОЇ ОДНОКЛАСНИКИ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ
«НАЙКРАЩИЙ ЧИТАЧ УКРАЇНИ»"
Мабуть, кожна людина обирає свій шлях у житті, свої уподобання чи смаки. Я вважаю, що привчати дитину до читання передусім повинні батьки. З самого народження дітям потрібно читати книги. Через деякий час, я впевнена, дитина сама потягнеться до книги. Також можна створювати такі компютерні ігри, в яких, не прочитавши розділ якоїсь книги, не можна перейти на новий рівень. На вулицях чи в скверах можна створювати маленькі бібліотеки, де кожен братиме книгу сам. У такі бібліотеки можна приносити свої книги. Можна створювати різні літературні клуби. Ще можна проводити більше читацьких конкурсів. Я вражаю, що це заохочує дітей до читання.
            В книгах я знаходжу багато цікавого, гарного, смішного, навіть сумного. Книга переносить мене в казкові країни, далекі пустелі, глибокі моря. Завжди, коли мені буває сумно, я беру до рук книгу і разом з нею переживаю найкращі миті свого життя. Я вважаю, що кожна не прочитана книга – це досвід, який деякі люди не здобули протягом життя!

            Прочитай книгу – і знайдеш друга!

Немає коментарів:

Дописати коментар