котик

суботу, 15 грудня 2018 р.


Я - дитина. Я теж маю права!
Діти – це маленькі громадяни країни. Вони мають свої обов’язки і права. Права дитини – це права людини, яка не досягла 18 років. І записані  вони  в Конституції України – головному Законі нашої держави - та в «Декларації прав дитини» і «Конвенції про права дитини”.
Четвертокласники Миргородської загальноосвітньої школи №1 імені Панаса Мирного (класовод Тетяна Войтенко) свої права знають добре. Та відмовитись від запрошення казкових героїв Всеволода Нестайка вони не змогли і  вирушили в подорож разом з Косею Вуханем та Кольком Колючкою.

Розповідаючи про своє життя в лісі та навчання в лісовій школі, подорожуючи народними та літературними казками, друзі нагадали учням про право дітей на ім’я, на сім’ю і піклування батьків, на освіту, на власну думку, на житло, на користування послугами охорони здоров’я, на захист життя і здоров’я. А потім з книг, про які йшла мова, зробили книжкову виставку «Права дитини – казковим героям!»


                     Зоя Єщенко, провідний бібліотекар районної бібліотеки для дітей

Немає коментарів:

Дописати коментар